sayang selamanya...

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, March 31, 2010

^^air tangan isteri..penting ke?^^


salam...
menu mlm ni sotong goreng kunyit ngan sup kentang+telur..
memang best..simple je..x sampai setengah jam dah siap masak..
bg aku ape yang penting cik abg dapat mkn masakan dariku..
air tangan isteri tu kan penting..
aku nak walau ke mana pun cik abg ku pergi dia akan ingat masakan aku..
ni kira pengukuh kasih-sayang kami..
hehe..;-)

namun..
dalam kemajuan dan arus kemodenan sekarang ni..
bertambah pula dengan kesibukan isteri bekerja..
plus plak ngan restoran segera yg tumbuh bak cendawan ni..
isteri xde mase nak persembahkan air tangan nya utk sang suami..
jd..
adakah wajar isteri bersikap seperti itu..??
masih penting lg ke air tangan isteri dalam kesibukan dunia masa kini..?
fikir2kan lah..

6 comments:

Mr Kamikaze said...

Adui..sedapnya...terliur nie saya kak..hehe

intan izani said...

penting sgt
dari masakan mengalir kasih sayang
seorg isteri yg tak dpt ditunjukkan
secara fizikal...
;p

Encik Mimpi said...

suke air tgn mak saya! hehe

fashah84 said...

mr kamikaze..

jempot makn..jom ler kalo x malu..hikhik..

fashah84 said...

intan..

mmg btul..kalo kite masak pun dapat pahala gak...sambil tu cik abg bertambah sayang plak kat kite..

fashah84 said...

en mimpi..

air tangan mak memang x bleh lupa kan..even mak sya dah xde pun sy still ingat masakan dia..;-)