sayang selamanya...

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Sunday, February 27, 2011

meh layan sinetron melayu..TRILOGI CINTA..!!


skrg tiap mlm Ahad-Selasa aku rajin layan drama ni kat TV1..
Trilogi Cinta ni adaptasi dari 3 buah novel Sharifah Abu Salem..
kalo dulu2 time blajor dulu sgtlah rajin layan novel2 cinta mcmni..


hero citer ni Rosyam Nor..
disamping Fouziah Gous sbg heroinnya..
kalo nak ikutkan aku ni tak minat sgt kat Rosyam Nor..
tapi hasil penulisan novelis ni sgtlah masyhur menyebabkan aku teringin sgt nak tgok watak2nya dilakonkan plak..

so far..kat TV1 dah tayangkan 25 episod..
ade lagi 15 episod lagi yang boleh anda semua tgok..
jln citer mmg lain macam skit..
sbb berkisar tentang pergolakn seorang adik nak merampas kasih sayang abg iparnya..
senang kata suami kakaknya sendiri..
maybe dia syok sgt kat abg iparnya sbb abg ipar dia sgt romantik..
kira watak Rosyam Nor berjaya gak ler..
romantik+tegas..mcm best jer kan..

sape yg ade baca ketiga2 novel tu pasti x nak ketinggalan
nak tgok citer ni..so far aku tgok sgt ler best jln ceritanya..
ceritanye pon x bnyk pusing2 mcm cinta sinetron indon tu..
yg bleh buat darah naik tu..hehe

meh2 kita layan citer ni..masih ade lagi episod2 menarik..
:-)

2 comments:

intan izani said...

masalahnye, dah bosan dengan rosyam nor..

fashah84 said...

intan...

hahaha..aku pun x suka sgt hero tua tu...tp aku layan sbb jln citer dia best..