sayang selamanya...

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Sunday, November 21, 2010

2 tahun usia perkahwinan kami...

assalamualaikum..

lame dah x berblog..terlalu sibuk dgn pelbagai aktiviti harian...
membuatkn aku xde masa utk ini...

walaubagaimanapun..
hari ni hari yang indah..
hari yang aku nantikan 2 tahun yg lalu..
hari ni usia perkahwinan ku telah ke angka 2..
2 tahun kami menyulam kasih bersama,
2 tahun kami berkongsi suka dan duka,
2 tahun kami mencurah rasa cinta tak terhingga...

kami tidak ke mana hari ni..
hanya di rumah..
menanti adik2 dtg ke rumah...
meraikan usia perkahwinan kami...
masak serba sedikit utk mereka...itu saje..
walau pun simple...tapi bagi aku dah cukup bahagia..
kerna aku masih bergelar isteri kepada suami tercita..Megat indra..
walau byk dugaan yang melanda tp kami berjaya...
syukur alhamdulillah...

aku bahagia mempunyai suami yg baik sepertinya..
sentiasa mendorong ku,sentiasa memahami ku..
aku berharap Allah kurniakan kami anak..
kerna kami sgt2 impikan anak2 yg dapat melengkapi hubungan kami..
yg lebih membahagiakan kami...
InsyaAllah...aku redha...
Allah yg maha mengatur dan mengetahui...

buat abg...
ayg cintakan abg sepenuh hati...
hanya dirimu yg ku dambakan..
semoga dirimu terus menjadi perwira dalam hidupku..
i love u abgggg...

4 comments:

AIN NAZRI said...

happy anniversary toooo... semoga kalian berkekalan insyaAllah.. jgn sedey bila Allah tak kurniakan anak.. mungkin belom waktunya.. kat luar sana banyak mak bapak yg menerima hukuman berat di kubur kerana salah mendidik anak.. sabarlah.. kuatkan hubungan kita dgn Allah.. insyaAllah akan tertunailah hajat

fashah84 said...

tq mama ain...

aminnnnn...mudah2n....insyaAllah org redha ngan tawakkal...Allah pasti beri yg terbaik kalo kita sabar dan terus sabar....:-)

Irtiyah said...

Salam
Happy Anniversary :)

fashah84 said...

irtiyah,,

thanks...