sayang selamanya...

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, February 2, 2010

bile sang isteri malas memasak..hahaha..



hari ni aku mmg tahap malas giler nak msk..
so,ajak cik abg mkn kat luar..
my dear eiyffah nak mkn bubur ayam kat Marrybrown..
so,kitorang ok jer...mn2 pun bleh..
lgpun kat Marrybrown ni kira byk gak pilihan selain drpd ayam goreng...


bile smp sane..
aku ngan cik abg order mee kari..adik mkn chick a' licilious...
eiyffah ape lg?
her feveret chicken porridge..
order gak mix salad utk semua..



lps mkn..lepak2 dulu..borak2..
tanye perkembangan pelajaran adik..
lps tu abg ajak blik kg(labis,segamat) jumaat ni...
yahoooooo...
mmg rindu dh kat tokwan ngan to'ki..
mcm paham2 je cik abg aku ni...
aku apa lg?mcm org ngantok dsorong bantal ler...
trus setuju ler...
hahahaha..
thanks abg..kerna dirimu sgtler mengerti diri ini...



lepas tu trus ler blik umah..
tugas sang isteri masih blum selesai...
nak iron baju ngan prepare bahan utk sarapan esok..
"macaroni goreng"
sape yg dah kawin mesti stuju,tugas sang isteri mmg xpernah selesai kan??

8 comments:

intan izani said...

lama betul tak singgah marrybrown
oh tu rupenye si effah
tak pernah ku tgk...

happy family...

sampai ke akhir hayat tugas sang isteri tak pernah putus
menjaga suami di sisi
dia lapar,kita suapkan
dia haus,kita minumkan
dia sakit, kita ubatkan
die sedih,kita gembirakan
die sunyi,kita temankan...

moga syurga firdaus menanti kita........ amin.

TMUkmkd said...

huh makan kat luar~ best2 :D

~kuyam~ said...

yeke tugas isteri xpernah selesai?
huuu..mmg sy ni lom sedia la ni nk jadi seorang isteri
p akak bagus ah..ibu penyayang gitu :)

::aMaD:: said...

ni marrybrown ktne?
jgn2 mls masak tau.hihihi
btw,semoga anda berbahagia sentiasa ^^

fashah84 said...

intan..

tu ler eiyffah amani yg aku citer tu..

btul kan intan..
tugas isteri x kan habis..berbakti utk suami..tp aku syukur sgt punyai suami yg sentiasa mengerti..

aku pun nak syurga firdaus tu..Aminnn

fashah84 said...

TMUkmkd..

mmg best tp skali-skala je ler...hehhee

fashah84 said...

~kuyam~...

mmg x pernh selesai dik..
ade je..kdg2 bila dah baring nak tido,ade je terpikir ade keje x selesai lg..nanti dik dh kawin br tau..tp xpe,semua tu kan pahala...
ibu penyayang??InsyaAllah....

fashah84 said...

amad...

ni Marrybrown kat cente point,seremban..

alaa..mlm ni je sy malas msk..slalu x tau..hehehe..

thanks..kerna mendoakan kami...