sayang selamanya...

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Sunday, February 28, 2010

cupcake 4 my beloved nephew..Amar!!



seperti yang aku janjikan pada update yg lepas...
aku updatekan pic cupcake yg aku buat sempena birthday
anak buah cik abg dan aku..
aku dapat update pic ni je..
acara majlis x dapat aku upload kan...
coz ttinggal kamera kat umah..
hehehe..

kali ni aku buat cupcake coklat..
topping with chocalate ganache..
resepi mcm biasa ler..
aku try resepi yg org masuk kat internet tu..
hias le skit ngan colour rice ngan smarties tu..
nmpak le meriah skit..
utk birthday kanak2 le katakan..

anyway..
abis jugak cupcake yg aku buat ni..
berebut-rebut budak nakkan cupcake aku tu...
kembang rasa hati ni bila mak mertua aku siap promo kat kawan2 dia..
InsyaAllah..kalo ade rezeki aku teringin nak serius buat cupcake ni utk bisnes plak...




No comments: