sayang selamanya...

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, January 13, 2010

ikan keli ngan terung goreng berlado..



ari ni msk ikan keli ngan terung goreng berlado utk dinner..
mls nak msk sayur lain so,aku skali kan je terung ngan ikan tu..
mula2 goreng terung,lps tu goreng ikan keli tu..
ketepikan,buat sambal berlado plak..
dah msk baru curah ats ikan ngan terung td..
mmg sedap..sat lg mkn tgok le cik abg aku tu..
kalo dia tunduk je x pndg kiri kanan kira sodapp ler tu..
hehehe..
jemput makan semua.....

9 comments:

ohmalaysia.com said...

sy x pernah makan ikan keli.. dan maybe x kan makan kot. hehe.. sy x makan ikan2 sungai.. rs loya..

btw, masakan ni nampak sedap!

fashah84 said...

ohmalaysia.com..
dulu sy pun x makn ikan2 sungai ni..
tp kawin ngan org nogori dah jd biasa ngan ikan2 sungai ni..suami sy suka sgt..lg kalo sy salai ikan keli lps tu msk lomak cili api..
x salah mencuba..hehehe

btw,thanks singgah blog sy..

izan said...

sdpnyer fazee...ni kna kawen orang nogori jugak ni...selera aku tgk ko masak...

intan izani said...

aku tak makan ikan keli
hubby pun tak makan
so mmg takkan masak ikan keli kat umah aku
hehe

ramai sgt org suke ikan keli kan
tak reti la nak makan
dah cube tapi tetap loya

fashah84 said...

izan..
kalo ko kawin ngan org negori ,yg satu kg tu ko nk letak kat mn?confuse plak..

fashah84 said...

intan..

kalo dah cuba x bleh,kira kurang satu nikmat Allah(ikan keli) buat ko..hahaha

tp xpe,yg penting ko msk mskn kegemran hubby ko.. :-)

izan said...

he3..ada-ada jer fazee ni...
yang sebelah kampung tu...aku bagi kat orang lain...rugila intan ko tak makan...sedap...!
masak lemak cili api pun best gak...

black_mel said...

sy x mkn ikan keli..siang pandai..tp mkn xreti...

PROJEK KELI KANVAS said...

Pelbagai info2 menarik berkaitan ikan keli....
http://kelipenang-aquamutiara.blogspot.com/