sayang selamanya...

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Saturday, January 2, 2010

santai d P.dickson..with family abg..




smlm ptg lps abg solat jumaat kitorg p P.Dickson..
ngan mak mertua aku ngan adik2 ipar aku..
mcm2 mak mertua aku msk..
aku beli je kuih bw p sana..ye ler plan tetiba..
mn sempat aku nk pegang kuali..hehehe..

ramai btul org,cuti umum le katakn..
abg ngan adik2 ipar aku semua mandi..
aku,x ler..teman mak mertua aku ngan biras aku..
jd tukang makn bekal mak mertua aku bw tu..hehehe..

sambil aku duk2 tu sambil aku tgok2 org skeliling aku..
tiba2 rs sedih plak sbb tgok gelagat anak2 melayu kita..
Islam pada nama jer..
pakaian je dah bleh buat mak mertua aku geleng kepala..
yg perempuan pakai baju ngan seluar pendek ala amoi2 pakai tu..
lps tu berpluk2 ngan pakwe msing2..
rs berdosa gak aku jd penonton setia diorg tu..
yg pelik ade pasngn tu siap dtg ngan family diorg tu..
mak bapak diorg bleh pejam mata je agaknyer..
apa le nk jd zaman skrg ni..
dunia akhir zaman..
tiba 2 aku tfikir kalo ler ms tu Allah nak bg balasan ats perbuatn diorg tu,dgn aku skali ler kena..
kira mcm Tsunami tu ler..
Nauzubillah...

kler,,next time smbung lg..
so,adekah kita ni Islam pd nama saje...renung2kan ler...

No comments: