sayang selamanya...

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Saturday, April 16, 2011

segmen solomolo : filem tempatan feberet atau terbaek !!!~


Assalamualaikum...

petang2 ni buat BW terbaca satu segmen menarik dari SOLOMOLO ni...
menarik segmen ni...sebab aku ni salah sorang peminat cerita2 melayu...
walaupun hubby selalu je nak tgok citer omputeh,aku tetap support citer2 melayu ni..walaupun berdesing gak telinga kalo hubby dok sindir2 bagai..i x heran wokeyy!!..hahaha
sape nk join klik banner SOLOMOLO yg hensem ni..:-)


so..ni ler citer terbaekk yg aku pilih..
citer ni lain dari yang lain..

Geng - Pengembaraan Bermula.jpg

ni kira filen gak kan solo molo??
kalo x silap,ni ler filem animasi pertama Malaysia..
fenomena UPIN&IPIN ni melanda satu Malaysia dgn dasyatnyer..
even makcik aku yg x layan panggung wayang pun sanggup bawa anak2 depa pi panggung semata2 nak pi support filem animasi pertama kita ni..
jalan citer pun menarik,yang penting citer ni sesuai utk semua lapisan umur..
xde unsur2 x baikler kiranyer...lgpun citer ni xde ler sakit mata tgok artis2 pompuan dok pakai baju ngan seluar ketat..hahaha...

5 comments:

Kak Sam said...

l like this movie

messy_mess said...

saya pon tengok muvie nie !!!

eh tp B4 upin ipin da ade kan SILAT LAGENDA `~

izaFiza said...

best2 upin ipin..betul3x..=)

cik fai said...

betul. betul.betul .
seronok kan tengok citer upin ipin .
:)

Natasha Farina Arifin said...

Halo? Halo? Datang dari belog Abg. Ben..I follow…Kind to follow me pulak?
http://sharemyloves.blogspot.com/