sayang selamanya...

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, March 16, 2011

Intan Izani 1st contest-gambar kegemaran saya..:-)

Assalamualaikum...


sila klik pic di ats utk join contest ni..


hari ni nak cuba,try,test masuk satu contest..
contest ni datangnya dari blogger Isteri Mithali ni...
kalo ikut syaratnyer kena letak satu gambar kegemaran aku,
bukan kegemaran org lain tau..;-)

so pilih punyer pilih...
aku rasa gambar ni paling aku gemar dan paling bermakna buat hidup aku...
setiap kali tgok gambar ni mesti tersenyum sendiri...
gambar yang aku pilih ialah..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
gambar bilik pengantin aku ngan my lovely hubby..


sori yer kalo ade yg kata over plak dia ni..
nak letak gambar bilik pengantin bagai..bukannyer ape..
dah contest ni nak aku letak gambar kegemaran aku..
kalo kena letak gambar kegemaran org lain,mungkin bukn gambr ni..hahaha...
gambar ni paling ler bermakna buat aku sebab bermula dari bilik inilah....
aku mula dipertanggungjwbkan sbg seorg Isteri kepada hubby kesayanganku..
bermula dari sini lah kami berjanji hidup bersama tak kira susah@senang..
dan bermula dr sini lah segala kebahagiaan yg aku terima hr ini..
dan moment2 bahagia(sila jgn pikir yg bukn2 yer..;-p) dlm bilik ini ler yg membuatkan aku tersenyum bahagia setiap kali melihat PIC KEGEMARAN ku ini..


5 comments:

intan izani said...

oh, kak fazee letak gambar bilik penantin yerr,... hehe, tgu resultnye nanti ye.. ;p

fashah84 said...

hehe..kak intan...thanks yer..

TheFusionTea said...

bilik pengantin la yang pentingkan. mak mertua nak tengok kita sambut anak dia dengan bilik pengantin la, biar berhias dan cantik :)

fashah84 said...

betul ler fusion tea..

mmg sy masih ingt dulu masa kawen makmertua dtg trus masuk bilik pengantin..maybe itu relevannya org dulu2 suruh kita buat bilik pengantin cntik2 kan...:-)

lalink7 said...

wahh..kuning ye temanyaa..alahai rugi xdapat g kenduri kat fazee