sayang selamanya...

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Saturday, March 5, 2011

Jommm Kawen!!!

Assalamualaikum...

bermula minggu ni ramai giler org buat keje kawen..
sana-sini undangan sampai x tau mn nak pi dulu..
utk hari ni jer aku ade 4 jemputan..tapi aku ngan hubby decide pi 2 tempat jer..
sebab ptg hubby nk kuar jumpa client..sorang lg..huhu...
yg bestnye bila ade keje kawen ni,maka dapatlah kuali+periukku berehat..hehe..

At 1st, kitorang pi Dewan Majlis Pembandaran Seremban..
ni keje kawen member hubby aku..
ramai gak org,nak parking pon susah..limited giler parking kat sini..geram aku..



amik pic pengantin dari jauh jer..malas nak pi dekat2 pelamin tu..



lps tu trus jer pi destination kedua plak kat Nyatoh..
yg ni member satu tempat keje ngan aku..Cik Naemah...tu dulu wokeyyy..
suami dia org Sg. Petani..askar kat Kem Gemencheh..
Naemah ni paling kamceng ngan aku kalo buat keje..sbb dia ngan aku je yg muda belia lg...chehhh perasan...kira kami mmg sekepala..geng ngumpat2...oh tidakkk!!
comei sgt Naemah sebb dia ni jarang aku tgok bersolek bagai..
skali solek..fuyooo..cunnn sehhh...


lepas salam pengantin ngan pelok cium..balik ler rumah dgn perut kekenyangan
ngan hati yg senang...:-)
tapi tadi masa on the way dlm keta nk blik umah tetiba rasa rindu saat ini...


masa ni bleh plak mak andam x perasan hubby aku x pakai butang baju..grrr


masa ni malu2 tau...skrg??aku yg suka cium hubby tau..

rindu sgt2..aku tanya hubby,rindu x saat kita dulu2 yanggg?...
hubby aku sengihh jer...x sesuai tau..;-p


2 comments:

intan izani said...

tak dpt pun tgk ko kawen. huhu

fashah84 said...

huhu..:-(