sayang selamanya...

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Sunday, March 13, 2011

Weekend with my love..;-)

Assalamualaikum...

letih ni tp aku nk update gak N3 hari ni..
hari ni dapt kuar pi nilai ngan hubby..
hubby sampai umah dari Kuantan kul 11.30 pg tadi..
hubby call x payah masak hari ni,makan luar je..
tu yang aku suka tu..
hubby ajak pi beli langsir,sbb hr tu aku ade kata nak ganti langsir bilik..
tu lagi ler aku suka..;-p

sblum pi Nilai,hubby ajak lunch kat satu kedai feveret dia,
kedai tu namanya Bundo Kanduang(Ibu kandung)
kedai masakan minang kat area Senawang..aku on jer..
sebab kalo nk suruh aku masak masakan minang mmg berkurun ler kan..
pandai le gak,tp better mkn kat situ..lg sedap..hahaha..
bg aku masakan minang ni semua pedas2..aku kureng skit kalo pedas2 ni..







settle lunch,kitorang terus je pi Nilai..
pi Nilai Square..pusing2 kat situ cr langsir yg simple2 jer..
colour aku nk ala2 krim+gold...
akhirnya dpt gak..semeter Rm9..
aku beli 10 meter..cukup kot..






balik dr Nilai Square,ingt nk pi umah makcik..
tp diorg semua blik Johor..huhu..
trus masuk highway,blik Seremban..
:-)

2 comments:

intan izani said...

mcm best je makanan minang tu.. sedapnyeee!

fashah84 said...

bleh ler intan..tp pedas2..ko suke kan pedas2..:-)